Bucătăria lui Florian






Orice gurmand intră în bucătărie la fel cum orice credincios intră în templu...cu pioşenie, nesăţios şi cu speranţă. Aş vrea ca bucătăria mea să fie un templu pentru orice suflet neostoit şi pentru orice pântec nesătul!

marți, 9 februarie 2010

PESTO GENOVESE















Dacă tot vorbim atât de mult despre paste şi despre tradiţia bucătăriei italieneşti, nu putem trece peste clasicul pesto, un sos deosebit, aromat şi gustos, care poate singur să însoţească o farfurie cu spaghete...
Pentru acest sos pesto, avem nevoie de busuioc verde (merge şi uscat dar nu e acelaşi lucru), usturoi, parmezan, caju (am văzut şi cu alune de pădure, sâmburi de pin ori migdale), ulei de măsline (eu am găsit aromat cu busuioc) şi dacă vreţi şi puţină zeamă de lămâie. Ne trebuie un blender puternic sau un mixer cu lame pentru a mărunţi toate cele de mai sus, până devin o pastă cu o textură mai groasă. Acest amestec merge de minune cu spaghete sau ca marinată pentru un somon la cuptor.
Eu unul, am făcut şi un sos uşor din puţină şuncă trasă la tigaie, stins cu puţin vin alb şi apoi dres cu smântână. Am amestecat spaghetele cu acest sos şi apoi cu pesto.
Gustul nu poate fi descris..din păcate...

2 comentarii:

  1. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don't know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
    Also visit my website Pesto Genovese

    RăspundețiȘtergere