Bucătăria lui Florian






Orice gurmand intră în bucătărie la fel cum orice credincios intră în templu...cu pioşenie, nesăţios şi cu speranţă. Aş vrea ca bucătăria mea să fie un templu pentru orice suflet neostoit şi pentru orice pântec nesătul!

miercuri, 30 noiembrie 2011

Scuzele mele

Am lipsit mult şi din această cauză sunt "apostrofat" zilnic...Bucătăria mea a trecut prin schimbări radicale...în fapt a dispărut cu totul şi s-a redefinit. Promit pentru viitorul apropiat să revin în stilul caracteristic, să vă încânt aşa cum am făcut-o şi în trecut şi să reintru pe linia de plutire din "bucătărie".
Vă mulţumesc mult pentru interesul vostru, pentru nerăbdarea de a vedea lucruri noi şi pentru cuvintele frumoase pe care le primesc.
Cu dragoste, al vostru bucătar Florian!

6 comentarii:

  1. Hmmm ce scuza! Dar de ce nu spui ca desi nu ai avut aragaz ai scos ceaunul de sarmale in fata blocului la fiet, ca ai facut gratarele pe spatiul verde in Cismigiu ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit...deja ne faceam griji...:-) Spor la retete!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ca ai revenit! Sper ca ai lipsit...motivat! Te asteptam sa povestesti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara. Am citit ca bucataria dvs a trecut prin mari transformari si de aceea vreau sa intreb un expert: ce tip de aragaz pe gaz imi recomandati, si bucataria mea va trece prin mari transformari... Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu siguranţă pe gaz...cele electrice nu permit "fineţuri" ca să zic aşa...e mult mai dificil de controlat temperatura în cazul celor electrice. De exemplu, atunci când vrem să reducem brusc temperatura, la gaz acest lucru se produce aproape instantaneu, pe când la ochiul electric e nevoie de mai mult timp pentru a se răci şi riscul de a arde ceva este mare. La cuptor aş opta tot pentru gaz...cele noi sunt foarte bune şi coacerea este uniformă. Nu am să dau nume ca să nu fac reclamă, dar cu cât e mai scump...cu atât e mai bun ;-)

    RăspundețiȘtergere