Bucătăria lui Florian






Orice gurmand intră în bucătărie la fel cum orice credincios intră în templu...cu pioşenie, nesăţios şi cu speranţă. Aş vrea ca bucătăria mea să fie un templu pentru orice suflet neostoit şi pentru orice pântec nesătul!

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Bucharest Food Festival partea I











E sâmbătă, plouă, e frig şi dau fuga la BFF (Bucharest Food Festival). Ca de obicei italienii dau clasă - la produse, la expunere şi la servire. E incredibil că şi în asemenea condiţii românii sunt cam plictisiţi când e vorba să te servească sau să dea o informaţie. Îţi e jenă să te bagi în seamă cu ai tăi...trist. La italieni am gustat orice, oricât şi la orice preţ. Când era să dea ai noştri o bucăţică de brânză sau ceva...mai mai că tăiau cu lama să-ţi dea să guşti (asta în condiţiile în care tocmai cumpărasem de la ei pastramă de oaie de 40 Ron şi brânză de burduf de vreo 20). Naşpa!
În schimb, italienii sunt meseriaşi. Am luat nişte sălămior de mistreţ şi sălămior cu trufe - bestiale! Am dat apoi iama în măsline şi în ardei iuţi umpluţi cu măsline. Am gustat aboslut toate parmezanurile expuse şi m-au acaparat cele din lapte de capră...Ufff...de ce oare n-om avea noi minte, că la capitolul materie primă stăm mai bine ca toţi. Poate veni-va ziua aia când vom pricepe lucrul acesta...
Românaşii au o pâine deosebit de bună care se vinde la kilogram. Merită!
În partea a doua dulciuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu