Bucătăria lui Florian






Orice gurmand intră în bucătărie la fel cum orice credincios intră în templu...cu pioşenie, nesăţios şi cu speranţă. Aş vrea ca bucătăria mea să fie un templu pentru orice suflet neostoit şi pentru orice pântec nesătul!

miercuri, 21 octombrie 2009

Grecia...văzută altfel (partea III)








Larissa, oraşul care a rupt o bucată din sufletul meu…curat, liniştit, primitor şi, mai presus de toate, cu mâncare ca la mama acasă! Am găsit o tavernă care întrece orice aşteptare…îmi era teribil de foame…şi am luat tzatziki, bame, dovlecei umpluţi, canelone cu carne tocată şi parfum de cuişoare, frigărui de porc şi cârnat, cartofi prăjiţi în ulei de măsline, salată grecească, şi niţică bere. Se închinau oamenii ăia săracii…credeau că trebuie să mai vină vreo trei patru inşi la masă…nu ştiau cu cine au de-a face…nu mai venea nimeni!
Plecând de acolo, am dat peste o brutărie unde se cocea “artă”. Făceau băieţii ăia de acolo fluturi, peşti, orologii, colaci din trandafiri, ciorchini de struguri, ştiuleţi de porumb…şi toate din aluat de pâine!!! Frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu